Σας Προτεινουμε

Σας Προτεινουμε

Σας Προτείνουμε

Divider

Divider

Βίλλα Αιμιλία


Δημοκρατίας 17, Παλαιό Ψυχικό, τηλ 2106715305

Παιδικός Σταθμός

Ο Παιδικός Σταθμός-Νηπιαγωγείο «Βίλλα Αιμιλία» ιδρύθηκε το 1963 και είναι ο πρώτος Παιδικός Σταθμός ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην Ελλάδα. Από την ημέρα της ίδρυσής του εφαρμόζονται σταθερά οι αρχές της παιδαγωγικής φιλοσοφίας που βασίζεται στο τρίπτυχο: αγάπη, σεβασμός στην ατομικότητα του κάθε παιδιού και ουσιαστική βοήθεια στην ανάπτυξή του. 
Η ένταξη στον Παιδικό Σταθμό είναι το πρώτο “πέταγμα” του παιδιού από το «κουκούλι» του οικογενειακού περιβάλλοντος. Αυτή η πρώτη γνωριμία με την ομάδα πρέπει να μεταφραστεί για το παιδί σε ευτυχία, ενέργεια, δημιουργικότητα και συναισθηματική ωρίμανση. Εμείς που είμαστε δίπλα του καλούμαστε να το βοηθήσουμε να πετύχει την πλήρη ανάπτυξη και αξιοποίηση των δυνατοτήτων του και κυρίως να πάρει μια θετική εικόνα για τον κόσμο γύρω του.
Οι γενικοί στόχοι μπορούν να επιτευχθούν μέσα από δραστηριότητες αυθόρμητες ή προγραμματισμένες. Οι καθημερινές παιδαγωγικές δραστηριότητες είναι πολλαπλές: ζωγραφική, πλαστική, μουσική, χορός, ψυχοκινητικές ασκήσεις, παιδική λογοτεχνία, μυθολογία, κατασκευές, κουκλοθέατρο, ενασχόληση με τις φυσικές επιστήμες, πειράματα, οργανωμένα ομαδικά παιχνίδια, Κολύμβηση, Αγγλικά, Μουσικοκινητική Αγωγή και Θεατρικό Παιχνίδι.
Νηπιαγωγείο

Ειδικότερα για τα Νηπιακά Τμήματα, έχοντας πάντα υπ’όψιν μας τις σχετικές οδηγίες των φορέων εκπαίδευσης, εφαρμόζουμε εκπαιδευτικά προγράμματα που τονίζουν την προτεραιότητα στην ενεργητική, βιωματική και συνεργατική μάθηση.Στόχος της προσχολικής εκπαίδευσης στην εποχή αυτή των ραγδαίων εξελίξεων είναι να αξιοποιήσει τη δίψα του παιδιού για ανακάλυψη. Το να μάθουν τα παιδιά πώς μαθαίνουμε και να αναπτύξουν έναν αληθινό ζήλο για μάθηση μπορεί να είναι το πιο σπουδαίο αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής εμπειρίας για όλη τους τη ζωή. 
Τα παιδαγωγικά μας προγράμματα, τα οποία είναι οργανωμένα σύμφωνα με τις νεότερες παιδαγωγικές αντιλήψεις, ενεργοποιούν το παιδί στη διαδικασία της μάθησης με σκοπό να συμβάλλουν στη δημιουργία ατόμων ικανών, αυτόνομων και δημιουργικών. 
Σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών για το Νηπιαγωγείο εφαρμόζουμε κατάλληλα αναπτυξιακά προγράμματα και πρακτικές ώστε τα παιδιά να επιλέγουν, να αναπτύσσουν τις ιδέες τους, να προτείνουν, να ρωτούν, να κάνουν λάθος και να προσπαθούν να το διορθώσουν… Στο πλαίσιο αυτών των προγραμμάτων πραγματοποιούνται ταυτόχρονα ποικίλες δραστηριότητες με παιγνιώδη χαρακτήρα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο στοιχείο της απόλαυσης της εκπαιδευτικής πράξης, αφού παιδιά και ενήλικοι αναζητούν την ευχαρίστηση στο να παίζουν, να δουλεύουν, να συνομιλούν, να σκέφτονται και να επινοούν πράγματα συνεργαζόμενοι…

Πώς μαθαίνουν τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο;
Καθώς βλέπουν, αγγίζουν, μυρίζουν, γεύονται και κινούνται στο χώρο
Καθώς πειραματίζονται με μια ευρεία ποικιλία υλικών
Καθώς μιλούν, ακούν τους άλλους, παρακολουθούν, ρωτούν και απαντούν
Καθώς προσπαθούν να επιλύουν προβλήματα και να δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους, ακόμη και αν κάνουν λάθη
Καθώς συνεργάζονται με τους άλλους ενηλίκους και συνομιλήκους και ενεργούν από κοινού
Καθώς μιμούνται και αντιγράφουν τις πράξεις, τις στάσεις και τη γλώσσα των άλλων
Καθώς προσποιούνται και δοκιμάζουν ρόλους
Τέλος, έμφαση δίνεται στην οικογενειακή συμβουλευτική ως μέρος της συνολικής προσφοράς στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. 








Share:
© ΠΑΜΕ ΨΥΧΙΚΟ | All rights reserved.
Σχεδιασμος και διαχειριση Willpower Media Ltd